تبلیغات در اینستاگرام و کمک به بازار کار خود
جدیدترین مطالب
لینک های وب





کسب درآمد با اینستاگرام

همانطور که می دانید گوشی های موبایل در زندگی روزمره ی ما نقش مهمی دارند و فردی را دیگر نمی بینید که دارای گوشی هوشمند نباشد یا در یکی از شبکه های اجتماعی فعال نباشد.یکی از همین شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد.

حتی شاید ندانید که اینستاگرام نیز خود یک قطب بازاریابی نیز هست و نقش مهمی در انواع کسب و کارها دارد.مثلا کسانی که کارهای هنری نیز درست می کنند می توانند سری یک صفحه برای خود درست کرده و عکسهای کارهای خود را گذاشته و در زیر عکس نیز شماره تماس و قیمت محصول خود را زده و یکم توضیح درباره ای آن نیز می دهند,شما هم می توانید از این روش استفاده کنید.

یکی از عوامل موثر در افزایش استفاده از اینستاگرام نیز حجم بالای استفاده از کسب و کار در برنامه می باشد و این نیز دلیل استقبال زیاد از این برنامه است که باعث شده است که خیلی ها حتی در خانه بدون نیاز به مغازه و دادن اجاره و فقط در خانه و با یک برنامه کسب و کار خود را شروع کرده و پول خوبی کسب کنند.

هر روز و هر روز کسانی بیشتر به ایسنتاگرام روی می آورند و هر روز تعداد افراد در اینستاگرام زیاد می شود پس دست نجنبانید و سری ثبت نام کنید و برنامه رو از کافه بازار دانلود کنید و شروع به کسب و کار خود کنید.

*برای درآمد بالا در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها:

1.بیشتر کردن فالوورها

2.گذاشتن هشتگ

3.گذاشتن عکس و ویدئو از محصول یا خدمات خود در برنامه

4.عکس از کسانی که از شما خرید کردند و راضی بودند

5.تبلغات ویدئویی خود را در برنامه بگذارید.

6.ویدئویی تبلیغاتی نیز از تک تک محصولات خود سعی کنید بزارید.

7.سعی کنید از همون اینستاگرام بازاریاب پیدا کرده و نیز اون هم کارهای شما را دنبال کرده و با چندین بازاریاب و پورسانتی که خوش حال شود و شما هم سود خوبی کنید کسب و کار خود را رونق داده و از این راه هم پول کسب کنید.

برای دانلود برنامه از کافه بازار اینجا کلیک کنید.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیکسب درآمد با اینستاگرام
برچسب‌ها: کسب درآمداینستاگرامکسب درآمد الکترونیکیتبلیغات در اینیستاگرامتبلیغات

تاريخ : دو شنبه 8 آذر 1395 | 22:41 | نویسنده : ATH |
صفحه قبل 1 صفحه بعد